Jan 182016
 
 January 18, 2016  Breaches, Court, Non-U.S.

Dominic Ponsford reports:

An airline pilot who sued The Sun for breach of privacy over a report that he failed a breathalyser test has dropped his action.

The case was due to go to court on 18 January, but Press Gazette understands it has been settled with pilot Daniel Dufour’s side paying £175,000 towards publisher News UK’s costs.

The story at the centre of the action, “Armed Cops lift off Boozy Pilot”, was published by The Sun in April 2009.

 

Read more on Press Gazette.

Sorry, the comment form is closed at this time.